ایرانی فایل

فروش فایل های قابل دانلود

ایرانی فایل

فروش فایل های قابل دانلود

دانلود کتاب کله سر

دانلود کتاب کله سر

دانلود کتاب کله سر

کُلُّهُ سِرّ به معنی همه آنها راز هستند ، مخفف پنج واژه کیمیا، لیمیا، هیمیا، سیمیا و ریمیا می باشد به معنای آنکه همه این دانشها علومی سری اند.[۱] این علوم به خمسه محتجبه (خمسه محتجبه به معنی علوم پنجگانه مخفی) هم معروفند.

معرفی و دانلود یگانه دیگر از کتاب های الکترونیکی PDF پارسی نادر و اعجاب انگیز درباره علوم غریبه در ایران با اسم کتاب کله راز . یک کتاب به زبان فارسی کامل و جامع در قالب 124 صفحه رنگی و گرانمایه- باارزش تقدیم به همه کسانی که علاقه مند به ماجراجویی و کشف اسرار علوم غریبه هستند !! کتاب کله سر یکتا از بهترین و کاملترین کتابهای الکترونیکی در مقوله آموزش علوم غریبه در ایران می باشد . اگر علاقه مند به پرماسیدن مفاهیم علوم غریبه هستید حتما این کتاب بی همانند رو دانلود و مطالعه کنید . همه چیز در ارتباط با علوم غریبه نخستین مرجع و منبع رمز و راز و اسرار علوم و علم های غریبه در ایران !!! در پیوسته برخی از نوشته ها و مطالب داخل گردآور کتاب علوم غریبه کله سر رو براتون پیمان میدم لغایت اغلب به درونمایه بی همانند این کتاب پی ببرید .

نام کتاب:کله سر

نویسنده:

مترجم:

تعداد صفحات:124

فرمت کتاب:PDF

زبان کتاب:فارسی

اگرمتون توضیحات کمی پیچیده وامروزی است بخاطربازنویسی و پیروی ازقانون کپی متنها است که در متن کتاب کلمات کاملا ساده.اورجینال وقابل فهم هستند

مژده:شما میتوانید باخریدهر2 کتاب یک کتاب به رایگان وبه انتخاب خود دریافت کنید(بخش تماس باما

همچنین میتوانید جهت سفارش کتابهای خود در تلگرام باما درارتباط باشید:09103894814





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.