ایرانی فایل

فروش فایل های قابل دانلود

ایرانی فایل

فروش فایل های قابل دانلود

رویاهایی که رویا نیستند

رویاهایی که رویا نیستند

رویاهایی که رویا نیستند

اولین بار کتاب رویاهایی که رؤیا نیستند را زمانی نوشتم، که سراسر وجودم فقط لبریز از یک چیز بود:
تعهد به موفقیت،

تعهد به تغییر همه‌ی جوانب زندگی‌ام،

تعهد به تبدیل تمام رویاهایم به واقعیت!!
هم، اکنون که این جملات را می‌نویسم و هم در تمامی لحظات زندگی‌ام در تمامِ این سال‌ها، این تعهد نه تنها فراموش نشده، بلکه جزئی از تجربه زندگی‌ام است!
هرگاه از خودم می‌پرسم که اگر بخواهم مهم‌ترین عامل موفقیتم را بیان کنم، از چه عاملی یاد می‌کنم:
در پاسخ به خودم می گویم: شناخت ِقوانینی که خداوند برای موفقیت ما در جهان تعبیه نموده و اجرای آن‌ها در تمام جزئیات زندگی‌ام!

قوانینی کیهانی که هرگز تغییر نمی‌کند و به قول خداوند: هرگز از قوانینِ خود تخطی نمی‌کند!
در حالیکه صدای آرامی نیز به من می‌گوید: همین “تعهد” تو را با قوانین کیهانی موفقیت آشنا کرد.
در بازنویسی کتاب رویاهایی که رؤیا نیستند، تمامِ تجاربم و آگاهی‌ام از قوانین ِکیهانی موفقیت را با شما شریک شده‌ام!
بنابراین حتی اگر اولین نسخه این کتاب را قبلاً خوانده‌اید، پیشنهاد می‌کنم، بازنویسی جدید این کتاب را نیز حتم مطالعه کنید. زیرا بازنویسی جدید رویاهایی که رؤیا نیستند، حرف‌ها و پیام‌هایی برایتان دارد که قطعاً فصلی جدید در تمام جوانب زندگی‌تان رقم خواهد زد!
این‌ها همه تجارب فردی است که راههای مختلفی را آزموده و به روشی قطعی، دقیق و عملی برای تجربه موفقیت در تمام جنبه‌های زندگی‌اش دست یافته!





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.